12 کاور فروشگاهی اینستاگرام لایه باز فتوشاپ و 192 کاور PNG مناسب موبایل [KSMP04]

84200 تومان

○ فرمت فایل ها: PNG + PSD
○ 12 قالب PSD لایه باز فتوشاپ + 192 کاور PNG تصویری مناسب موبایل
○ نوع قالب ها: 6 پست مربع + 6 استوری
○ نسخه لایه باز: دارد / PSD فتوشاپ
○ نسخه مناسب موبایل: دارد / PNG تصویری
○ تصویر پیشفرض: نــدارد
○ فونت ضمیمه: نــدارد
○ حجم بسته دانلود: 3.2 mb
○ فرمت بسته دانلود: Zip

این مجموعه کاور فروشگاهی اینستاگرام شامل 6 قالب پست و 6 قالب استوری آماده با فرمت های PSD لایه باز فتوشاپ و 192 کاور PNG تصویری مناسب موبایل می باشد.

کاور فروشگاهی اینستاگرام

قالب های PSD لایه باز فتوشاپ برای اینستاگرام کاملا لایه لایه می باشند. شما می توانید با استفاده از فتوشاپ ویژگی های هر کدام از لایه ها را (همچون رنگ، ابعاد و …) در کاور فروشگاهی اینستاگرام به سلیقه خودتان و با توجه به نیازتان تغییر دهید.

قالب های PNG اینستاگرام مناسب برای استفاده در موبایل است. با اپلیکیشن هایی مانند اینشات، پیکسارت، متن نگار و … می توانید کاور فروشگاهی اینستاگرام PNG را در موبایل به کار ببرید.

کاور فروشگاهی اینستاگرام آماده

کاور فروشگاهی پست اینستاگرام در ابعاد 1200 در 1200 پیکسل و کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام در ابعاد 1200 در 2130 پیکسل است.

قالب ها کاملا متناسب با ابعاد استاندارد تعیین شده توسط اینستاگرام یعنی نسبت 1:1 برای پست ها و نسبت 9:16 برای استوری ها می باشند.

کاور فروشگاهی پست اینستاگرام

قالب های PSD فتوشاپ لایه لایه بوده و لایه ها در گروه های مجزا مرتب و دسته بندی شده اند، بنابراین یافتن لایه مورد نظر کار آسانی است.

تلاش شده است اکثر طرح قالب لایه باز به صورت لایه شیپ و با خاصیت وکتور باشد تا هم تغییر رنگ آنها به آسانی صورت بگیرد و هم در صورت بزرگ یا کوچک کردن لایه کیفیت آن حفظ شود و شما بتوانید از قالب فروشگاهی اینستاگرام خروجی های بسیار با کیفیت برای انتشار در شبکه های اجتماعی و پیام رسان بگیرید.

 

کاور فروشگاهی اینستاگرام
کاور فروشگاهی اینستاگرام
کاور فروشگاهی پست اینستاگرام
کاور فروشگاهی پست اینستاگرام
کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام
کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام
کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام
کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام
کاور فروشگاهی PNG اینستاگرام
کاور فروشگاهی PNG اینستاگرام

کاور فروشگاهی استوری اینستاگرام

همه ی متن های قالب لایه باز قابل ویرایش است. شما می توانید متن مورد نظر خود را جایگزین متن پیشفرض نمایید و فونت، اندازه و رنگ متن را تغییر بدهید. در طراحی متن های قالب از فونت های فارسی استفاده می شود.

کاور اینستاگرام فروشگاهی

فرمت PNG یک فرمت تصویری است. یعنی مانند یک عکس می باشد. تک لایه است و لایه باز نیست. بنابراین امکان ویرایش اجزا تصویر وجود ندارد و نمی توانید رنگ اجزا را به شکل جداگانه تغییر بدهید.

قالب PNG این مزیت را دارد که معمولا ما می توانیم در همه ی نرم افزارها و اپلیکیشن های گرافیکی از آن استفاده نماییم چون PNG فرمت ویژه ی نرم افزار خاصی نیست و اکثر نرم افزارهای گرافیکی از آن پشتیبانی می کنند. بنابراین چه در کامپیوتر و چه در موبایل به آسانی قابل استفاده است.

قالب فروشگاهی اینستاگرام

شبکه های اجتماعی امروزه جزئی تفکیک ناپذیر از زندگی و فعالیت های ما می باشند. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانیم محتوای خود را با قالب فروشگاهی اینستاگرام به بهترین شکل در اختیار مخاطبان مان قرار بدهیم و یا به کسب و کارمان رونق ببخشیم.

انتشار محتوای جذاب و اثرگذار که به بهترین و دقیقترین شکل تولید شده است، مهمترین عامل در جذب مخاطبان و کاربران است. جذابیت بصری در اپلیکیشنی مثل اینستاگرام حرف اول را می زند.

قالب اینستاگرام آنلاین شاپ

در چنین شرایطی استفاده از قالب فروشگاهی اینستاگرام آماده که توسط گرافیستی مجرب و خوش ذوق طراحی شده است بهترین گزینه می باشد.

شما می توانید با کمترین هزینه بسته ای از قالب های آماده تهیه نمایید و با چند کلیک و در عرض چند دقیقه کوتاه، محتوای خود را در قالب جایگزاری کنید و خروجی بگیرید. همه چیز از قبل آماده و پیشبینی شده است و شما می توانید در وقت و هزینه صرفه جویی نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “12 کاور فروشگاهی اینستاگرام لایه باز فتوشاپ و 192 کاور PNG مناسب موبایل [KSMP04]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پیمایش به بالا