کاور اینستاگرام فروشگاهی

بسته 12 کاور اینستاگرام فروشگاهی لایه باز فتوشاپ و 156 کاور PNG آماده [KSMP18]

مجموعه کاور اینستاگرام فروشگاهی آماده دارای 6 کاور پست و 6 کاور استوری PSD فتوشاپ لایه باز و 156 کاور PNG مناسب اپلیکیشن های گرافیکی موبایل برای پیج های آنلاین شاپ و فروش محصول است.

کاور اینستاگرام

قالب‌های کاور پست اینستاگرام در ابعاد 1200 در 1200 پیکسل و قالب‌های کاور استوری اینستاگرام در ابعاد 1200 در 2130 پیکسل می باشد.

قالب‌ها کاملا متناسب با ابعاد استاندارد تعیین شده توسط اینستاگرام برای پست و استوری یعنی نسبت 1:1 برای پست ها و نسبت 9:16 برای استوری ها طراحی شده‌اند.


خرید این بسته از فروشگاه ما (ورود)


کاور اینستاگرام فروشگاهی

پست های شبکه های اجتماعی اصلی ترین بخش محتوای هر صفحه را تشکیل می دهد. قالب کاور اینستاگرام فروشگاهی به شکل های مختلفی می تواند باعث تعامل کاربر با محتوای پیج شود. در این مورد اصلی ترین وظیفه‌ی یک قالب آماده برای کاور پست اینستاگرام انتقال اطلاعات به کاربر و گرفتن بازخوردهایی همچون لایک و نظر و اشتراک گذاری از او است.

کاور فروشگاهی اینستاگرام

یکی از بخش های بسیار پر کاربرد در قالب‌های PSD لایه باز کاور فروشگاهی اینستاگرام آماده، قاب عکس پیشفرض می باشد. از آنجایی که تنظیم عکس در داخل ناحیه قاب عکس مسئله مهمی می‌باشد، برای طراحی قاب عکس در داخل قالب فتوشاپ از لایه اسمارت آبجکت (Smart Object) بهره برده می شود.

لایه اسمارت آبجکت لایه ای است که ویژگی‌های آن از قبل تعیین در کاور اینستاگرام فروشگاهی آماده می‌شود و با تغییر محتوا، ویژگی‌های پیشفرض بر روی آن اعمال می شود.

برای قرار دادن عکس در داخل لایه اسمارت آبجکت قالب کاور اینستاگرام، کافی است ما در پنل لایه ها -که با کلید F7 فعال می شود- بر روی لایه اسمارت آبجکت راست کلیک کنیم و از منوی باز شده گزینه ویرایش محتوا (Edit Contents) را بزنیم. و راه سریع تر اینکه بر روی علامت اختصاصی اسمارت آبجکت در گوشه ی تصویر بندانگشتی لایه در پنل لایه ها دابل کلیک کنیم. با این کار لایه اسمارت آبجکت در یک پنجره جدید در فتوشاپ باز می شود.

بعد از باز شدن پنجره لایه اسمارت آبجکت ما می‌توانیم آن خود را به درون آن بکشیم و یا اینکه کپی-پیست کنیم. بعد از قرار دادن عکس کافی است ابعاد عکس را (پهنا و ارتفاع) طوری تنظیم کنیم که عکس کاملا داخل لایه اسمارت آبجکت را پر بکند.

کاور اینستاگرام فروشگاهی آماده

شما می‌توانید قالب‌های لایه باز کاور اینستاگرام را در فتوشاپ کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود باز کنید و ویژگی‌های هر کدام از لایه‌ها را همچون رنگ، ابعاد، بافت، پترن، سایه، خط حاشیه و … را به سلیقه خودتان و با توجه به نیازتان تغییر دهید و ویرایش کنید.

در مورد لایه‌های متنی کاور اینستاگرام هم باز شما این امکان را دارید که علاوه بر مواردی همچون سایه و خط حاشیه و رنگ، نوع قلم متن و اندازه قلم و ویژگی های متن را تغییر دهید و با موضوع خود و نوع طراحی‌تان متناسب سازید.

کاور اینستاگرام فروشگاهی لایه باز

قالب های PSD لایه باز فتوشاپ برای کاور اینستاگرام فروشگاهی لایه باز کاملا لایه لایه بوده و لایه ها در گروه‌های مجزا مرتب و دسته‌بندی شده‌اند، بنابراین یافتن لایه مورد نظر برای شما بسیار آسان خواهد بود.

لایه لایه بودن قالب لایه باز کاور اینستاگرام، این امکان را به شما می‌دهد تا ویژگی لایه ها را به دلخواه تغییر دهید و آنها را بنابر نیاز خود ویرایش نمایید، بنابرین قالب های لایه باز فتوشاپ برای اینستاگرام کاملا قابل ویرایش هستند.

کاور پست اینستاگرام فروشگاهی
کاور پست اینستاگرام فروشگاهی
کاور استوری اینستاگرام فروشگاهی
کاور استوری اینستاگرام فروشگاهی
کاور استوری اینستاگرام فروشگاهی
کاور استوری اینستاگرام فروشگاهی
کاور PNG اینستاگرام فروشگاهی
کاور PNG اینستاگرام فروشگاهی
کاور اینستاگرام فروشگاهی
کاور اینستاگرام فروشگاهی

کاور اینستاگرام فروشگاهی برای موبایل

کاور PNG اینستاگرام یک قالب با فرمت تصویری است، یعنی همچون یک عکس می باشد. کاور اینستاگرام PNG تک لایه است و لایه باز نیست، برای همین امکان ویرایش اجزای آن وجود ندارد و نمی توانید ویژگی های اجزا (ابعاد، رنگ و …) را به شکل مجزا تغییر دهید.

نسخه PNG کاورهای پست و استوری اینستاگرام برای کاربرانی تولید می‌شود که امکان استفاده از قالب لایه باز را ندارند و به جای کامپیوتر و لپ تاپ، از موبایل خود برای تولید محتوا استفاده می‌کنند.

از آنجایی که قالب‌های لایه باز به شکل موثر و کاملی توسط اپلیکیشن های موبایلی پشتیبانی نمی‌شوند، بنابراین نیاز به فرمتی است که کاربران بتوانند آن را در داخل اپلیکیشن های گرافیکی موبایل باز کنند، محتوای شان را (متن+عکس) به آن اضافه نمایند و نتیجه کار را ذخیره کنند. فرمت PNG به دلیل پشتیبانی کردن از ویژگی ترنسپارنت Transparent (ناحیه شفاف/ پشت‌نما)، فرمت مناسبی برای طراحی کاور اینستاگرام تصویری قاب عکس دار می‌باشد.

در بیشتر مواقع ما تلاش می‌نماییم، نسخه کاور PNG اینستاگرام را در رنگبندی های مختلفی آماده نماییم تا نیاز کاربران برای تنوع رنگ از این طریق برطرف شود و از مانع لایه باز نبودن فرمت تصویری عبور نماییم.

کاور پست و استوری فروشگاهی اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی (سوشال مدیا) و پیام رسان، بخش مهمی از زندگی و فعالیت‌های ما را تشکیل می دهند. شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و فیسبوک جایی برای ارتباط با میلیون ها کاربر هستند و شما می‌توانید برای رشد و پیشرفت خودتان و کسب و کارتان از آنها بهره ببرید.

انتشار محتوای جذاب و اثرگذار که به بهترین و دقیقترین شکل تولید شده باشد، مهمترین عامل در جذب مخاطبان و کاربران است. هر چقدر که محتوای شما با قدرت بیشتری به مخاطبان منتقل شود، بازدید، لایک و نظرات بیشتری از سوی فالورها دریافت خواهد کرد و در نهایت به سمت اکسپلور راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا